středa 25. ledna 2017

ŠOK! Kristián Lorenc napsal jednoaktovku!!!

Kristián Lorenc (žák 4. ročníku) - adaptace Kafkovy Proměny! Ha! Nezapomeňme, že i Kafka psal grotesky!!!

(Text je bez korektorních zásahů)
Neproměna

Juraj - živitel celé rodiny, hlavní postava, obézní a líny
Naděžda - ošklivá, zlá Jurajova manželka
Simír - Jurajův otec, lehce dementní, trpí vadou řeči
Patrik - Jurajův bratr, budižkničemu, povaleč, sklony k sebevraždě, také trpí vadou řeči

Dějství první Probuzení
Juraj - (probudí se a zjistí že se nic nezměnilo) sakra, zase jsem se probudil
Naděžda - (probouzí se vedle něho) jdi do práce
Juraj - nejdu
Naděžda - ale jo
Juraj - ale ne
Naděžda - ale jo
Juraj - tak jo
Naděžda - a cestou z práce kup maso
Juraj - hmmm, ne
Naděžda - hmmm, jo
Juraj - tak jo


Dějství druhé Snídaně
Juraj - podej mi chleba
Naděžda - to bych mohla, ale nechce se mi
Simír - AAAA
Patrik - Jujaji, chcípneš v pekle ty pjase
Juraj - ne
Patrik - jo
Juraj - tak jo
Simír - AAAA
Juraj - odházím do práce
Naděžda - nazdar
Simír - AAAA
Patrik - nazdaj

Dějství třetí Jurajův návrat z práce
Juraj - jsem zpátky
Naděžda - ježismarja, ty vypadáš jak prase
Simír - AAAA
Patrik - vypadáš jak pjase Jujaji
Juraj - (podívá se do zrcadla) vždyt vypadám pořád stejně
Naděžda - jako prase
Simír - AAAA
Patrik - jako pjase
Juraj - (jde do lednice) až jsem z toho dostal hlad
Simír - AAAA
Naděžda - přestan vyžírat lednici ty prase
Juraj - (nepřestává) ne
Simír - AAAA 
Patrik - jdu spát
Naděžda - já taky
Simír - AAAA
Juraj - (furt vyjídá lednici) já nikam nejdu
Simír - AAAA


Dějství čtvrté Probuzení
Naděžda - (vzbudí se) kde je Juraj?
Simír - AAAA
Patrik - nevim
Naděžda - (jde do kuchyně) proboha to prase leží u lednice
Patrik - pjoč se nehýbe
Simír - AAAA
Naděžda - to nevim
Simír - AAAA
Patrik - vždyt on nedýchá
Naděžda - to neni možný
Patrik - ale jo
Naděžda - ale ne
Patrik - ale jo
Naděžda - kurva, fakt jo
Simír - AAAA
Naděžda - kdo ted bude pracovat?
Patrik - já ne
Naděžda - já taky ne
Patrik - (skočí z okna sedmého patra) to radši chcípnu než pracovat
Naděžda - (skočí taky) já taky
Simír - (ani se nehne) AAAA

Žádné komentáře:

Okomentovat